Szkolenie |
Forma organizacyjna |
Planowana liczba godzin |
Grupa docelowa |
Trening wrażliwości i uważności na drugiego człowieka. | warsztaty | 10 | Rady pedagogiczne |
Komunikacja interpersonalna w praktyce szkolnej. | szkolenie RP | 3 | Rady pedagogiczne |
Innowacyjne rozwiązania świetlicy szkolnej. | warsztaty | 5 | Rady pedagogiczne |
Jak osiągnąć sukces edukacyjny w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych? | warsztaty | 10 | Rady pedagogiczne |
Jak nauczać dziecko z FAS, ADHD, zaburzeniami integracji sensorycznej? | warsztaty | 10 | Rady pedagogiczne |
Rozwój emocjonalno-społeczny ucznia - jak pozytywnie wykorzystać kryzysy rozwojowe? | warsztaty | 10 | rady
pedagogiczne |
Motywowanie – czyli co robić, żeby się chciało. | szkolenie RP | 3 | Rady pedagogiczne |
Jak pracować z grupą? | warsztaty | 10 | Rady pedagogiczne |
Rola i zadania dyrektora szkoły/placówki oświatowej. | warsztaty | 5 | Dyrektorzy |
Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej – teoria i praktyka. | warsztaty | 10 | Rady pedagogiczne |